Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop

De non-verbale communicatie training ‘Effectieve lichaamstaal tijdens de verkoop’ biedt u, als verkoper of als ondernemer, de mogelijkheid om de verkoopconversie van uw organisatie te bevorderen en uw (potentiële) klanten nog beter van dienst te zijn. De eerste editie van deze training is door de deelnemers met een 8,6 beoordeeld!


Gedurende deze training krijgt u handvatten aangereikt waarmee u uw waarnemingsvaardigheden aanscherpt en u zich bewuster wordt van hetgeen uw gesprekspartner uitstraalt. Daardoor kunt u ‘stille’ objecties gemakkelijker bovenwater halen en creëert u de mogelijkheid om uw (potentiële) klanten nog beter van dienst te zijn.

Ook besteedt u aandacht aan uw eigen ‘presence’. Hoe komt u als vertegenwoordiger van de organisatie over bij uw klantrelaties? Welke factoren zijn daarbij van invloed?


Na het volgen van deze training: 

  • Hebt u inzichten in de werking van uitzenden en het ontvangen van non-verbale signalen.
  • Weet u hoe u een effectieve eerste indruk maakt in de eerste 25 seconden
  • Bent u in staat om uw lichaamstaal af te stemmen op die van uw gesprekspartner(s). 
  • Kent u de meest voorkomende non-verbale signalen tijdens verkoopgesprekken. 
  • Kunt u situaties beter waarnemen en inschatten. 
  • Bent u zich bewust van ‘stille’ objecties en onderlinge communicatie. 
  • Kent u de factoren die van invloed zijn tijdens een verkoopgesprek.

De training bevat een hoge interactie met didactische werkvormen. U komt veel in beweging waardoor u de non-verbale signalen ervaart. Zelfreflectie en evaluaties zijn daar onderdeel van. 


Het programma: 

  • Totstandkoming en de werking van emoties in het brein. 
  • Kenmerken van de 7 universele basisemoties en gezichtsuitdrukkingen. 
  • De essentiële factoren van een goede eerste indruk. 
  • Meest voorkomende non-verbale signalen en betekenissen tijdens een verkoopgesprek. 
  • Actief luisteren, waarnemen en goede vragen stellen. 
  • Invloed uitoefenen en draagvlak creatie. 
  • Non-verbaal communiceren met passie. 
  • Praktijksituaties en -voorbeelden. 


Voor wie?

Deze training is ontwikkeld vanuit het oogpunt van persoonlijk klantcontact. De vaardigheden die je tijdens deze training ontwikkelt kunt u goed inzetten tijdens onderhandelingen, verkoopgesprekken, sollicitatiegesprekken en bij het werven van nieuwe opdrachten.

Deze training is uitermate geschikt voor:

  • commercieel medewerkers
  • recruiters
  • ondernemers
  • enz.

Enkele commentaren van mensen die deze training al gevolgd hebben: 

  • Interessant en leerzaam
  • belangrijk zowel zakelijk als privé
  • zeer nuttig, ook als reflectie naar jezelf
  • beter reageren op bepaalde houdingen/handelingen door door te vragen
  • ogen geopend, nieuwe focus
  • bewustwording
  • verrassend leuk
  • goede afwisseling tussen theorie en praktijk


Kosten

U betaalt € 295,- excl. BTW.  Schrijf u snel in, er zijn maar 8 plaatsen beschikbaar!


Annuleringsvoorwaarden

Bij annulering vóór 5 werkdagen voor aanvang van de workshop/seminar wordt 50% van de deelnamekosten gerestitueerd. Bij annulering binnen 5 werkdagen voor aanvang bent u gehouden het totale bedrag aan de NBBU te betalen. 


Privacystatement

Als u zich aanmeldt voor een cursus van de NBBU geeft u aan op de hoogte te zijn van ons privacystatement


Aanmelden

U kunt zich aanmelden door op onderstaande datum te klikken. 

Wilt u zich inschrijven voor een cursus? Ga met u muis over de regels en selecteer de gewenste cursus.