Gedurende deze training krijgt u handvatten aangereikt waarmee u uw waarnemingsvaardigheden aanscherpt en u zich bewuster wordt van hetgeen uw gesprekspartner uitstraalt. Daardoor kunt u ‘stille’ objecties gemakkelijker bovenwater halen en creëert u de mogelijkheid om uw (potentiële) klanten nog beter van dienst te zijn.
Ook besteedt u aandacht aan uw eigen ‘presence’. Hoe komt u als vertegenwoordiger van de organisatie over bij uw klantrelaties? Welke factoren zijn daarbij van invloed?
Na het volgen van deze training:
De training bevat een hoge interactie met didactische werkvormen. U komt veel in beweging waardoor u de non-verbale signalen ervaart. Zelfreflectie en evaluaties zijn daar onderdeel van.
Het programma:
Voor wie?
Deze training is ontwikkeld vanuit het oogpunt van persoonlijk klantcontact. De vaardigheden die je tijdens deze training ontwikkelt kunt u goed inzetten tijdens onderhandelingen, verkoopgesprekken, sollicitatiegesprekken en bij het werven van nieuwe opdrachten.
Deze training is uitermate geschikt voor:
Enkele commentaren van mensen die deze training al gevolgd hebben:
Kosten
U betaalt € 295,- excl. BTW. Schrijf u snel in, er zijn maar 8 plaatsen beschikbaar!
Annuleringsvoorwaarden
Bij annulering vóór 5 werkdagen voor aanvang van de workshop/seminar wordt 50% van de deelnamekosten gerestitueerd. Bij annulering binnen 5 werkdagen voor aanvang bent u gehouden het totale bedrag aan de NBBU te betalen.
Privacystatement
Als u zich aanmeldt voor een cursus van de NBBU geeft u aan op de hoogte te zijn van ons privacystatement
Aanmelden
U kunt zich aanmelden door op onderstaande datum te klikken.
Wilt u zich inschrijven voor een cursus? Ga met u muis over de regels en selecteer de gewenste cursus.